Gallery Ming

关于

「吴语物事」纳尼?你以为个“蚕豆”,或许并弗是蚕豆


蚕豆旁白.mp300:0001:37

夏季正是喫豆饭个时节。编辑个姆嬷(姑妈)月初还一个劲望我伲屋里送豆饭。“豆饭”是啥,是否弗论啥豆全可以叫“豆饭”噶?

 



(热天里要啜豆饭个)


虽然“蚕豆”是现在比较通行个称呼,但不过经过调查发现有些地方还有别个叫法。大约就是拿蚕豆个来源猜测则一番。

大致有淮豆、川豆、寒豆(韩豆?)等一看像是地域个叫法,大约是江浙本身无没蚕豆之故,“寒豆(韩豆)”说明来自北方弗?

亦有老虎豆、兰花豆箇种发音接近个称呼,吴语“老虎”(lau hu)搭“兰花”(lae huo)、“罗汉”(lou hoe)发音全有点像个。个么罗汉亦搭佛有关系。

老虎豆、兰花豆、罗汉豆、佛豆到底互相啊有联系,请大家自家想象。

到底是哪嗒地方通行啥称呼,见下底个表格和地图。


 

(↑本篇文章个“蚕豆”指济面个物种。右面物种请见下期推送)


 

古 · 两浙西路区域


(有趣个是,张家港个寒豆,是讲崇明话个地区。)


 

古 · 两浙东路区域



 

古 · 江南东路区域


 

後建制区域

(有趣个是,讲“春豆”个是通东话,讲“寒豆”个是启海话。虽然分属三个县区,但以方言分布。)


 

古 · 福建路区域




需要注意个是:①因为舍取规则,已经有除脱“蚕豆”个别个叫法,则弗画出蚕豆。譬如地图标示“寒豆”个地区,弗代表完全弗讲“蚕豆”。②作者已做初步甄别,可以确认为同一类叫法个上同一种颜色。

 

 

行政区划参考自《中华人民共和国分省地图集》 
 
 
 

夏天点个在

看 请吃冰淇淋哦










留言区


 
评论

© 朙圖館 | Powered by LOFTER